10 srpna 2012

Your opinion + povídka roku 2011

Tak, vlastně, ani nevím, jak pořádně začít. :)

Jelikož je na tomhle blogu už opravdu požehnaně povídek, další se určitě pohrnou a nezastaví mě v tom ani škola :D, ráda bych věděla, jaký na celou věc máte názor. Jestli se vám tu líbí, jestli rádi čtete moje povídky a vůbec, jestli je tu dost všeho, co byste chtěli.

Tak nějak vidím, že sem lidé chodí, až podle statistik nebo z návštěvností, jen mě mrzí, že to tady komentují jen ti věrní, kteří nikdy nezklamou. Chápu, že občas nemáte čas, to já taky ne, ale sem tam by malý komentářík neuškodil, co se týče třeba obsahu kapitoly a podobně. Netušíte, jak takový komentář potěší, je to pro mě něco úžasného.

A proto také tímto žádám všechny, aby mi tu napsali, abych věděla, jak se vám tu líbí. :)

Já bych se k celé věci vyjádřila asi tak: BIG HUGE THANK YOU. - za komentáře, za návštěvnost, za všechno. :)

Předem děkuji, Vaše B.

P.S. Dole je anketa, která byla doposud v bočním menu. Hlasujte, dokud nepřijde konec roku, hned se tam objeví anketa k povídce roku 2012. Ale to až později. :)

P.S.S. Anketa je změněna na povídku roku 2012. Výsledky ankety předchozí zde. :)

20 komentářů:

  1. Super,chodím jsem i víckrát za den, aby mi něco neuniklo!!Miluju tvoje povídky a nápady na děj!!! V poslední době moc nekomentuju, to je pravda,ale vím jak moc to potěší!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. taky sem chodim několikrát za den žeru to tady a ty povídky <3

    OdpovědětVymazat
  3. Chodím sem často, niekoľkokrát na deň. Aj v noci. Od kedy sa zobudím až pokiaľ nejdem spať.
    Mám veľmi rada tvoje poviedky, takže rozhodne sa teším na všetky, ktoré ešte prídu. Číta sa mi to to skvele. ;) A samozrejme nezabúdam komentovať. ;)
    No a čo sa týka ankety, asi som v nej už hlasovala. Ale môžem znovu. :P

    OdpovědětVymazat
  4. Já tu jsem prakticky několikrát za den a opravdu se mi tady líbí :) tvé povídky jsou úžasné a obdivuju tě jak umíš skvěle psát :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak se mi tu líbí? Já jsem tady jako doma.. asi tolikrát denně jako na svým blogu což je hoooodně krát
    a tvoje povídky? Ty jsou tak skvělý že na netu prostě nemají konkurenci... jak kvalitou tak častostí zveřejnňování...protože to není den, aby tady nepřibyl nějaký další dílek! To už jsem asi někdy říkala viď? Ale je to prostě pravda pravdoucí!
    Takže sečteno a podtrženo...tenhle blog jednoduše MILUJU a jsem strašně ráda, že   tu je!!! takže jestli s tím budeš chtít někdy seknout tak si mě nepřej! Přijedu do Brna a bude sekec mazec xD

    OdpovědětVymazat
  6. Že se vůbec ptáš, čumím tady několikrát denně nebo jakmile mám čas, jestli něco nepřibylo a jsem natěšená na každou povídku, které jsou prostě úžasné, každá z nich!   
    Takže za mě prostě nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ci to mám vlastně napsat...? Když si zapnu počítač a jdu na net, vyhledám v tomto pořadí: designed-to-kill.blog.cz, tokio-hotel-de.blog.cz a twincest.blog.cz. A pak i další.
    Takže je ti myslím jasné, jak se mi tvůj blog líbí. Sice tady rozhodně nejsem tak dlouho, jako jiné holky, ale tak pár měsíců už tě tady otravuju. A myslím, že je to v komentářích znát. A dokud budeš psát, protože na tvůj blog jsem se, jak víš, dostala přes 3 série ... girl's diary, a budeš se zajímat o TH, rozhodně tvůj blog neopustím. <3 To si piš! :*

    OdpovědětVymazat
  8. *mělo tam být: Co ti...

    OdpovědětVymazat
  9. Mám říct svůj názor jo? Tak jde se na to. Ráda se sem vracím, což odpovídá na otázku, jestli se mi tu líbí, dostatečně. Už ani nevím, jak jsem na tvůj blog narazila. Asi nějakou náhodou a jsem ráda, že mě tvoje počáteční povídky nalákaly se vracet, protože si se zlepšila  hodně a občas si ráda přečtu něco "unreal". Přestala jsem jednu dobu povídky úplně číst a vrátila jsem se k tomu asi až po nalezení http://fiction.tokiohotelfiction.com/. Ono je pravda, že v ČR už se moc dobrých povídek nenajde, možná to dělá i můj věk, že už nečtu kde co...jsi jedna z mála výjimek, u koho čtu povídky s chutí. Jen tak dál. Dokud tě to baví psát, tak není co řešit. Bohužel komentování bylo vždycky podle mě problém. Sama jsem měla blog, spíš takový osobní a taky jsem spíš měla pravidelné lidi, kteří komentovali, zbytek nic.

    OdpovědětVymazat
  10. taky sem chodím několikrát za den, i když tolik nekomentuju, protože jak jsi psala, opravdu na to není čas. Takže, i když ti sem žádný komentář nehodím, tak čtu tvoje povídky, články atd. Pokusím se to napravit, ale když já jsem kolikrát tak líná i napsat těch pár slov.

    OdpovědětVymazat
  11. stejně jak ALB tu jsme několikrát denně a kontroluju co tu přibilo :P skvělý blog máš

    OdpovědětVymazat
  12. Je to tu úžasné, chodím sem každý deň. Píšeš úžasné, tvoje fanfictions sú proste naj!

    OdpovědětVymazat
  13. Chodím sem celkem často, a když už začnu nějakou povídku číst, dočtu ji do konce, protože jako jedna z mála autorek, máš dobrou úpravu dialogů mezi postavami, vyhýbáš se hrubkám a podobně, píšeš pořád v jedné verzi, takže povídka není ,,pohrkaná." :)

    OdpovědětVymazat
  14. Néé, vůbec se mi tu nelíbí a nerada čtu tvoje povídky... *silná ironie* komentře píšu co můžu, povídky čtu co mi oči stačí... já jsem tu spokojená na maximum..

    OdpovědětVymazat
  15. Má cenu vůbec eště chválit tvuj styl psaní a gramatiku a nápady a jak často vycházej nový díly a tak? Protože lidi ti to určitě cpou tolikrát..dlouho jsem přemýšlela nad tim..napsat něco co tu eště neni..ale jak začít. Když dočtu tvoje příběhy,chvilku sedím a koukám..musim vždycky vstřebat ten konec .Je vidět že do každýho novýho dílu dáváš kousek sebe ,snažíš se a nepíšeš to jako holka ze 7.třídy slohovku.. Já nadání na tohle nemam.. proto je i ten komentář takovej krkolomej ale snad pochopíš co z toho má vyjít..prostě jedno velký DÍKY :)

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Báří, od té doby, co jsem našla Ev blog a pak hned na to tvůj blog, nechodím na žádný jiný. Dokázaly jste, že i přes to, že ta TH sláva opadla, umíte se držet pěkně na příčce a že to někdo odsoudí? No a co, může ti někdo leda tak políbit zadnici :). Sama jsem měla rok a půl pauzu, ale teď jsem se vrátila, bylo to hlavně kvůli škole a zdraví, ale teď se nestačím divit, co se za tu dobu změnilo. Kluci dospěli, ale pořád to bude ten starej Bill a Tom. Taky mě mrzí, že jsem narazila jen na povídky o Tomovi, o Billovi není nikde žádná povídka,což mě docela mrzí, Billa mám ráda a ráda bych si přečetla o nějakou tu pěknou FF o něm:). Když už jsme u těch Fan Fiction - nemám slov, myslím, že to komentovat nemusím, jen ti řeknu jedno: Opovaž se přestat psát a přdávej nové a nové díly, budu tvá věrná návštěvnice :). A kdyby ses někdy rozhodla napsat povídku taky s Billem, rozhodně se zlobit nebudu :). Měj se krásně a nenech se od toho jen tak odradit, tvá práce přináší růže :). Trisha

    OdpovědětVymazat
  17. Upřímně, komentování tvých povídek flinkám jen co je pravda a moc mě to mrzí, jen tvoj epovídky jsou tak úžasné, že prostě ani nemám co napsat, jidině že to bylo zase fantastické, protože v tvých povídkách není žádná chyba, jsi absolutní talent!!!! A pak bych si připadala hňup, který neumí sestavit pořádný, plnohodnotý a potěšující komentář vůči tvé osobě a talenu (i když teda pak v tom případě nechápu, proč sama píšu). Ale slibuju Ti, že ti to všechno vynahradím a všechno co si přečtu poctivě okomentuji, protože vím jaké to je, když ti nikdo nekomentuje, nebo jenom málo lidí a moc dobře vím, kolik času nad tím musíš strávit, než z toho všeho vyjde takoé veledílo Ani jednu povídku ze seznamu v anketě jsem nečetla, ale pokud mi dáš typ ve které figuruje Bill tak si ji přečtu a budu hlasovat

    OdpovědětVymazat
  18. Sice nekomentuji..ale jsem tu pomalu 24 hodin denně abych něco neprošvihla...máš úžasný povídky..čtu je všechny pořád dokola a dokola... nemůžu se nabažit...

    OdpovědětVymazat
  19. sice moc nekomentuji, nebo někdy i vůbec, ale ráda se ti přiznám, že tvé povídky si vždycky ráda přečtu! je jich tu víc než dost a vždycky se těším na novou.
    a moje návštěva na tvém blogu? sem tu jako doma vážně jo

    OdpovědětVymazat
  20. Chodím sem ráda a tvoje povídky naprosto a oddaně zbožnuju

    OdpovědětVymazat