19 května 2013

Q&A

Vyhýbajíc se ask.fm a podobným pochybnostem, rozhodla jsem se poskytnout vám možnost zeptat se na něco přímo tady na blogu. Ať už se to bude týkat čehokoliv, budu se snažit na to odpovědět. Jelikož mi na fb brzo zruší hru, která mě tam držela asi jako jediná, zřejmě se tam nebudu vyskytovat tak často. A taky - začíná být teplo a to naprosto vybízí v ještě většímu vysedávání v hospodě. :D

So, abych to shrnula: pište dotazy, připomínky, nápady. Odpovědi pak naleznete tady v komentářích.

Pro ty největší zvědavce. :D

B.

20 komentářů:

  1. Keď už je tu táto možnožsť, tak by som sa chcela spýtať, či ti prišiel e-mail odo mňa so žiadosťou o pdf verziu Bitch? Pretože, zatiaľ mi odpoveď od teba nedošla.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No, email přišel a odpovídala jsem na něj hned toho 25.dubna, tak nevím, kde se stala chyba. Zkusím ti to poslat ještě jednou, snad ti to tentokrát přijde. :) Kdyžtak se ozvi, kdyby znovu nepřišel, poslala bych to z jiné adresy.
    B.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No, aj som si myslela, že chyba bude v mojom maily. Ak by to nešlo, zaslala by som ti nejaku inu adresu, komu to môžeš poslať a ten mi to dá. Napr. mojej sestre. Lebo mám problémy väčšinou s mailami odosielanými so seznamu. :/

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Seznam, no. Odeslala jsem to ještě z gmailu, snad to bude OK. :)

    OdpovědětVymazat
  5. já mám dotaz...jestli se v blízké době chystáš psát povídku Be a Superhero..ta mě zaujala hned prologem..:) děkuju

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Plánuje se dříve, než ostatní. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem veľmi pekne. Z toho gmailu mi to prišlo. :) To tak premýšľam, či si rovno nepoprosiť aj Extraordinary. Ak by si bola taká zlatá. Ďakujem.BTW: Na tú Be a Superhero sa tiež teším. :P

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: bezvadný takže tu brzo bude??...

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Budu se snažit. Už jsem ji plánovala nějakou dobu, takže tu asi brzo bude. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem teda taky děsně zvědavá! Zajímá mě, jestli ze svého života čerpáš náměty na povídky, či scény, nebo jestli to je vše fantazie. :)

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: No, jak co. ... Většinu nápadů dostávám při cestě autobusem, kdy jenom hledím přes okno a prostě nechám myšlenky plynout. :) Jindy je to zase jedna scéna z filmu nebo knížky, kterou bych sama udělala jinak a tak se pustím do povídky, která tuhle scénu třeba obsahuje, ale děj je jiný. Nebo stejný, někdy. :) Ale většinou se snažím popisovat situace, které jsem sama zažila, aby to pak neztrácelo na autentičnosti. :)Jenom doufám, že se mi to daří. :) Fantazie to pak všechno dokresluje do detailů, ale většinu fakt čerpám z vlastního života - přes rodinu, minulé vztahy, až po přátele a kalby. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně zajímá, co studuješ vlastně. Hlavně, že si píšeme o zkouškovým a hovno vím

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Jo, to je pravda. Tak, zkouškové sbližuje, řekla bych. ... Jinak - druhým rokem studuju psychologii na Masárně. :)

    OdpovědětVymazat
  14. proto máš ty povídky tak vymakaný!! Psycholožko! ... Nebo, čtu teďka od tebe poprvé povídku Ruthless a je suprová :)

    OdpovědětVymazat
  15. Joo, strašně bych se tě na něco chtěla zeptat. Když posloucháš Tokio Hotel a jsi Alien, setkala ses někdy s tím, aby tě kvůli tomu někdo odsoudil?

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Jééé, děkuju. :) To potěší, ani nevíš jak. :)[15]: No, když si vzpomenu na základku, tam si ze mě dělali srandu, možná jenom kluci. Ale byla jsem s nima kámoška, tak to tak neřešili. Nebo spíš - já jsem to moc nevzpomínala, když nebylo třeba. Ale jako, do teď vědí, že je poslouchám, a nic na to neříkají. :)
    Na střední škole jsem potkala holku, která je poslouchala taky, takže to bylo v pohodě. :)
    Teď na vysoké je to vlastně vedlejší, ale jsem na bytě s holkou, která je taky žere. Takže cáájk. :)
    Doma si na to zvykli, a i když má bratr blbé kecy, společně se tomu nasmějeme. A ségra od nich pár písniček taky zná. A v cimbálce o tom holky taky vědí a neřeší, když o nich mluvím... Takže vlastně, asi mě nikdo neodsoudil. :) Ale taky si "dávám" pozor, před kým to zmiňuju. :)Tebe snad někdo odsoudil? :)

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: No, máš to tak podobně jako já. Nene, mě taky nikdo neodsoudil, třeba si z toho občas udělají srandu, ale jsou to kamarádi. Spíš některý holky obdivují to, jak strašně Billa miluju a jak moc už dlouho, a že je to furt stejný.
    Víš, ptala jsem se, protože vím, že je i spousta holek, jejichž okolí je za to nemělo rádo a podobně.
    Jo Baruuuu, bude další díl Lost in twins?

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: :)
    Abych řekla pravdu, s touhle povídkou mám asi největší trable. Sama nevím, kdy další díl přidám, i když bych ji už chtěla mít dávnou dopsanou.. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, přišla jsem ti oznámit, že jsem tě nominovala v Liebster Blog Award, protože tvůj blog prostě miluju a taky chci porušit tu tradici toho, že tam jsou pořád samé 1D blogy , takže anketu najdeš tady: http://ordinharry.blog.cz/1311/liebster-award-tag

    OdpovědětVymazat
  20. To determine internal swelling is difficult enough, therefore, consequently, they influence the body for a long time, which threatens the normal fetus. Fluids are dangerous because they break blood circulation. Similar picture leads to worsening feeding and the breath baby, formed hypoxia.
    Fighting such a pathology should be done with the help of correction feeding and special exercises so that water does not stay tissues. If expectant mother is resting, then under the feet preferably put a cushion or pillow to improve the blood circulation of tired legs. Do not long time to sit or stand, as this leads to stagnation in the body. It is recommended that the knee-elbow position several times a day in order to increase blood flow.
    <a href=http://pregnancyplus.info/why-do-you-have-swollen-feet-after-pregnancy>swollen feet after pregnancy</a>

    OdpovědětVymazat