06 prosince 2012

~KOMENTÁŘOVÁ~

Ani jsem přesně nevěděla, jak to nazvat, ale napadla mě taková věc: jelikož je tady určitě hodně talentovaných osůbek, napadlo mě, že bychom mohli společně napsat povídku. :) K úvodu, který tady bude napsaný, se můžete přidat napsáním komentáře, což by bylo pokračování mých slov. Délka komentáře by byla na vás, ale poprosila bych vás, aby navazovala na ten předchozí. Pokud se někdo zapojí, budu jedině ráda. Takže se nestyďte! :)
B.

Jane vešla do dalšího krámku v obchodním době a rovnou zamířila mezi stojany s džíny. Už nějaké nové nutně potřebovala. Začala se prohrabovat kousky oblečení, aby našla aspoň jedny, které by se jí líbily. Vytáhla si svoji velikost a přiložila si je k pasu, aby viděla, jak by jí slušely.
"Určitě budou vypadat dobře," ozvalo se kousek od ní. Překvapeně zvedla obličej za známým hlasem a rty se jí hned rozšířily do úsměvu.
"Bille, co tady děláš?" vykulila na něj oči. Hned se k němu vrhla a rychle ho objala kolem krku. "Neviděla jsem tě, ani nepamatuju!" dál se culila. "Jste doma na prázdniny?"
"Tak nějak," pokrčil rameny a strčil si ruce do kapes. "Zahlédl jsem tě, tak jsem šel za sebou, ale jinak jsem tady s Tomem."
"Nečekaně," usmála se a prsty si nervózně prohrábla vlasy. Neviděli se celou věčnost, ale city nepolevily. Pořád se jí hrozně líbil.
"Jane, nechtěla bys..."

zbytek je na vás :), těším se
B.

4 komentáře:

  1. Bill nestihl doříct větu, protože se za ním objevil Tom a hned se ujal slova. "No kde vězíš, já na tebe mluvím a ty jsi najednou pryč!" rozmáchl rukama, potom si teprve všimnul jí. "A hele, Jane," pousmál se. "Teda z tebe je čím dál větší kočka," neodpustil si svá typická slova.
    "Ahoj Tome," pozdravila ho a oplatila mu úsměv, i když by raději věděla, co jí vlastně chtěl Bill. "Zato ty ses vůbec nezměnil, co?"
    "To víš, já už lepší být nemůžu," kasal se.
    Bill si odkašlal a zamračil se na bratra. "To beze mě nevydržíš ani dvě minuty?"

    OdpovědětVymazat
  2. "Náhodou, byly to tři minuty," podotkl Tom s rošťáckým úsměvem, kterému se jeho dvojče okamžitě uchechtlo. I Jane to donutilo k úsměvu. Pak svůj pohled opět přetočila na Billa.
    "Tak...," protáhla, "co jsi mi to chtěl říct?"
    Bill se nepatrně ošil a stočil pohled k Tomovi. Ten jeho gesto okamžitě pochopil a s rozverným: "Už mizím," odešel.
    "Šašek," zasmála se Jane. Dřív jí Tomovo chování vadilo, ale pak už si zvykla a nakonec ho i začala mít ráda. Ale v porovnání s city, které chovala k Billovi, to bylo jako nic.

    OdpovědětVymazat
  3. Jane se na Billa dívala pobaveným výrazem, i když moc dobře věděla, na co se vlastně chce zeptat, nebo aspoň tušila, jak ho znala. Nechala ho v tom hezky vymáchat.
    Bill nervózně přešlápl na druhou nohu a odkašlal si.
    "Víš, chtěl jsem se zeptat, jestli by jsi třeba prostě..." asi tomu osud nechtěl, ale Bill opět nedokončil svou větu.
    "Bille?" zjevil se opět ze zadu nečekaně Tom a s omluvným výrazem se na něj podíval. Bill sevřel rty do úzké linky a kdyby se mohlo pohledem zabíjet, rozkouskoval by Toma na malé kousky.
    "Co je?!" potichu na něj zakřičel a nemohlo mu ujít Jane pobavený výraz.
    "Chtěl jsem se jen zeptat, jestli je lepší tohle zelený tričko, nebo tohle skoro to stejný, akorát ze zadu stímhle nápisem .." Bill neodpověděl, jen se na něj díval a zabíjel ho pohledem.
    "Jasně, chápu, potom .." Rychle ze sebe vychrlil Tom, když viděl Billův výraz a s výrazem umučenýho štěněte se konečně vzdálil do ústraní.
    "Blbec" otočil se zpátky Bill na Jane a po tváři mu přejel úsměv.

    OdpovědětVymazat
  4. "Takže..?" Zeptala se znovu Jane a koutkem oka sledovala Toma, jestli se opět neblíží.
    "No.." protahoval Bill nervózně.
    "Bille," pronesla Jane tiše s pobaveným výrazem.
    "Nechtěla by jsi zajít na kafe? Třeba? Někdy?" Vyhrkl ze sebe a mile se usmál.
    "Chtěla," šeptla. "Máš teď čas?" Dodala a v tu chvíli se u nich vyskytl opět Tom. V ruce držel tašku a prohlásil.
    "Můžeme jít, já už mám nakoupeno." Bill si povzdychl a otočil se zpět na Jane.
    "Bohužel ne, musím hlídat tohle dítě." Ukázal na Toma.
    "No dovol.." zasyčel Tom. "Počkám venku," dodal suše a odešel před obchod.
    "Pořád stejný," zasmála se Jane nad Tomem.
    "Ano, ale co zítra odpoledne?" Vrátil se k tématu.

    OdpovědětVymazat