19 května 2013

25. Telefonát

Děkuji za předchozí komentáře. :) B.


Ani nevím, kde přesně jsem našla ten šátek, kterým jsem ho k posteli uvázala, ale očividně se mu to líbilo. Ležel na lopatkách a zápěstí měl přivázané k žebřinovému čelu postele. Obkročmo jsem na něm seděla, dlaněmi opřená vedle jeho boků, skloněná k jeho rtům. Pomalu jsem se odtáhla a pohledem vyhledala ten jeho.
"Říkal jsi, že bys chtěl striptýz?" zvedla jsem jedno obočí a naklonila hlavu na stranu. Napřímila jsem se a dlaněmi si přejela přes boky. Tom si olízl rty a očima sledoval mé prsty, které pomalu vyhrnovaly lem svetru, který jsem na sobě měla, nahoru, a tím odhalovaly čím dál větší kus nahé kůže pod ním. Zavrtěla jsem se v bocích a vyhrnula si ho ještě výš, očima neustále sledujíc jeho výraz v obličeji.
"Pokračuj," požádal mě s téměř dětskou prosbou, když jsem svetr na chvíli spustila dolů. Pousmála jsem se a dlaněmi přejela přes jeho boky.
"No, ale taky bych měla vysvléct tebe, ne jen sebe, nemyslíš?" naklonila jsem hlavu na stranu. Když jsem nehty zajela až k jeho pásku u kalhot, zvedla jsem pohled k jeho obličeji. Hleděl mi do očí a čekal, co dalšího udělám. Znovu jsem se na něm zavrtěla a přejela přes linii světlých chloupků, které se táhly od jeho pupíku dolů až k jeho chloubě. Zavrtěl se pode mnou, jako by ho to snad lechtalo, a tiše se zasmál. Zuby jsem si přejela přes spodní ret a vyhrnula mu triko ještě výš. Pohledem jsem přejela přes jeho hruď a všimla si malé dírky nad bradavkou, která v triku byla a doslova vyzívala k ještě většímu natrhnutí.

"Nebude ti vadit, když ti to triko zničím, že ne?" zeptala jsem se s pousmáním a naklonila jsem se nad něj, abych ho mohla políbit. Ani jsem nečekala na jeho odpověď a natrhla mu dírku ještě více, až jsem z něj vlastě triko sundala po cárech. Natáhl se po mých rtech a vášnivě mě políbil, nezapomněl mi skousnout spodní ret dost na to, aby mi v něm začalo tepat. Jestli mě má tohle ještě více vybudit, tak bude jedině trpět. Sám si to způsobuje. Jen kdyby si to uvědomoval.
"Už mě netrap," pošeptal svou prosbu, ale já jen zavrtěla hlavou. Dlaněmi jsem přejela přes jeho hruď a znovu se zastavila u lemu jeho kalhot. Zavrtěl se a neklidně zasténal, když jsem si přejela přes prsa. Pousmála jsem se. Takhle se mi to líbí. Jen ať trpí.
"Když se budeš ošívat, jenom to bude déle trvat," varovala jsem ho. V ten moment se zastavil a neudělal jediný pohyb, kromě pravidelného dýchání a mrkání, které by očividně taky nejradši omezil, aby náhodou o něco nepřišel. Pousmála jsem se a pomalu si olízla rty. Když teď mám jeho plnou pozornost, můžu to rozjet ve velkém stylu.

Přetáhla jsem si svetr přes hlavu a odhodila ho někam za sebe. Když Tom očima přejel přes mou černou krajkovou podprsenku, viděla jsem na něm, jak mu oči zazářily. Pomalu si olízl rty a sledoval, jak si dlaněmi přejíždím přes košíčky. Vzdychl a očima mě doslova svlékal. Prsty jsem se zahákla za ramínka podprsenky a stáhla dolů prvně jedno, potom i druhé. Chtěla jsem ho ještě chvíli napínat, ale když nesouhlasně zavrčel, vyhověla jsem mu a hodila podprsenku hned vedle svetru. Tom si olízl rty, které vypadaly najednou suše, a spokojeně zamlaskal.
"Takhle se mi to líbí," pošeptal a potěšeně se mi podíval do očí. "Pojď blíž," poručil si hned. Chtěla jsem zavrtět hlavou, ale když jsem viděla jeho výraz v obličeji, najednou mi bylo líto ho déle trápit. Opatrně jsem si na něm poposedla, abych mu náhodou neublížila, a sklonila se k němu, abych ho mohla políbit. Prsy jsem se natiskla na jeho hruď a boky znovu zavrtěla nad jeho klínem. Na chvíli jsem se odtáhla a podívala se mu do očí. Už jsem se nadechovala, že se ho zeptám, jestli ještě chvíli vydrží, ale překvapil mě, když se přetočil nade mě a dlaněmi sjel na mé boky, které mi hned silně sevřel.
"Ty jsi mi roztrhl šátek," zamračila jsem se na něj a pěstí ho praštila do ramene. Zasmál se a krátce mě políbil nad klíční kost.
"Ty jsi zase zničila moje oblíbené triko, tudíž jsme vyrovnaní, ne?" zvedl jedno obočí.
"Měl jsi počkat do konce, měl bys překvapení," našpulila jsem rty.
"Nevydržel bych to," přiznal se šeptem. "Jsi tak sexy, že nemůžu čekat," olízl si rty a pak si přes ně přejel zuby. "Mám na tebe prostě chuť," zamrkal. Zasmála jsem se a pažemi ho objala kolem krku, ale náš další pokud o políbení přerušil zvuk jeho mobilu.

"To si děláš srandu," zaskučel a naštvaně stáhl obočí k sobě. Zvedl se na loket, aby se natáhl pro mobil, a podíval se, kdo mu volá. "Jasně jsem mu řekl, že mě nemá otravovat celý víkend," zafuněl. Sklopila jsem pohled k blikajícímu displeji jeho mobilu a poznala jeho fotku jeho bratra.
"Třeba je to akutní, jinak by ti nevolal," bránila jsem ho. Nevím, kde se to ve mně vzalo, ani si to vlastně nezasloužil, protože se ke mně ani jednou nezachoval hezky. Choval se ke mně možná ještě hůř, než samotný Tom.
"Pf, jestli to bude blbost, tak ho přerazím, sotva se vrátím domů," procedil mezi zuby a stiskl zelené tlačítko pro přijetí hovoru. Ani ho nijak nepozdravil na uvítanou, prostě jen zabručel do telefonu na znamení, že je u sluchátka.
"Kdy se vrátíš, Tome?" uslyšela jsem na druhém konci hovoru, protože se Tom ode mě ani trochu neoddálil, spíš mi přišlo, že se ke mně natiskl ještě více.
"Jasně jsem to říkal, že někdy v neděli. Sám přesně nevím, asi podle toho, jak vstanu," odpověděl nevrle a podíval se na mě. Pousmála jsem se, chtěla jsem ho aspoň nějak donutit, aby si nenechal zkazit náladu. Pomalu si olízl rty a rychle mě políbil, i když mobil držel pořád u ucha.
"Tome, měl by ses vrátit co nejdřív," pokračoval Bill. "Přijela máma a moc dobře víš, že je děsné se o ni starat," postěžoval si. Tom se zasmál a zamrkal. Pořád jsem mu hleděla do očí, znovu mu v nich zajiskřilo. Šibalsky se pousmál a pohledem sjel k mému hrudníku.
"Tak ji vezmi do kina, nebo někam jinam," zamumlal, zatímco špičkou nosu přejel po mé tváři. "Až se vrátím, tak se vrátím," pronesl s tichým vzdychnutím.
"To si myslíš, že si odjedeš šukat, a mě tady necháš samotného? Budu z ní mít depresi, do prdele," zanadával. Na rtech mi začal pohrávat úsměv, měla jsem co dělat, abych se nezačala smát opravdu nahlas. Jak se zdá, i celebrity můžou mít matku, která je nesnesitelná. Je to úděl všech a nezáleží na tom, kolik peněz máte na bankovním účtu.
"Řekni jí, že když bude hodná, někoho jí představím," řekl Tom, hledíc mi do očí. "Už musím jít, povinnosti volají," začal s loučením.
"Opovaž se ten tele-" bylo slyšet část Billovy výhružky. Zbytek dozněl zřejmě mezi pípáním, které Tomovu bratru muselo jasně naznačit, že se Tom opovážil. Prsty jsem přejela po Tomových neoholených tvářích a nejistě zamrkala.
"Koho chceš své matce představit?" zeptala jsem se se slabým zakolísáním v hlase. "Jestli máš jinou, tak si mě nepřej. Vykastruju tě na místě, nezáleží na tom, že jsou tady tupé nože," píchla jsem ho prstem do hrudi. "A jestli jsi mluvil o mně, nemyslíš, že je to trochu… mimo? Já o nás nemůžu říct svým přátelům, ale ty bys mi už představoval svou matku, která je zřejmě ještě nesnesitelnější, než ta moje?" vykulila jsem na něj oči. Zasmál se a zavrtěl hlavou.
"Nemusíš se nic bát, uštědřím tě takového hrozného zážitku," olízl si rty. "Takovou věc jí slibuju už snad od patnácti. Vždycky ji to aspoň na pár měsíců umlčí," pokrčil rameny. Odkašlala jsem si a zvedla se na lokty, abych dosáhla na jeho rty a mohla je znovu políbit.
"Tebe mít za syna musí být úděl," pošeptala jsem.
"A ji mít za matku je taky potěšení," ušklíbl se. Zasmála jsem se a zatlačila do jeho ramen, abych se převalila na něj. Dopadl na lopatky a se zájmem si prohlédl mé tělo, na které teď měl lepší výhled, než když ho tiskl pod sebou.
"Potřeboval bys dostat na holou," přivřela jsem oči.
"Když to bude od tebe, bránit se nebudu," zavrtěl hlavou a pousmál se, když jsem se prohnula v zádech. Polštářkem ukazováčku přejel rýhou mezi mými prsy a putoval až k pupíku. Jeho rty se rozšířily do ještě většího úsměvu. "My asi opravdu strávíme celý den v posteli," podotkl.
"Tak na to zapomeň. Jdeme něco dělat," napřímila jsem se v zádech ještě více a dlaněmi se opřela o jeho břicho. "Moji striptýzovou show jsi stejně pokazil, když jsi mi roztrhl šátek, takže to balím," poplácala jsem ho po hrudi a pak vstala. Tom nesouhlasně zafuněl a sledoval, jak si zpátky oblékám podprsenku.
"Neznamená to ale, že už mi striptýz neuděláš, že ne?" ujišťoval se. Jen jsem pokrčila rameny. Tom na chvíli schoval rty a pak se pousmál. "Už vím, co budeme dělat. Zahrajeme si poker," posadil se na posteli. Pobaveně jsem se na něj podívala. "Svlékací, samozřejmě," dodal hned přesně to, na co jsem čekala. Zasmála jsem se a zavrtěla hlavou.
"Ty jsi tak čitelný, to je neuvěřitelné," olízla jsem si rty a přetáhla si přes hlavu svetr. Zamířila jsem z pokoje do kuchyně, Tom mě hned následoval, zatímco si zapínal košili, kterou rychle vytáhl ze své tašky. A musela jsem uznat, že tuhle by bylo škoda rozškubnout.

Tom nám nalil krvavě rudé víno do sklenic a jednu mi podal. S úsměvem jsem si ji od něj vzala a hned po cinknutí, které se rozlehlo celým obývacím pokojem, jsem ho ochutnala. Karty sice nakonec nevytáhl, jen tak jsme seděli naproti sobě a povídali si, ale i tak to byl den plný překvapení. Nejenom, že jsem se o něm konečně dozvěděla všechno, co jsem potřebovala a chtěla vědět, ale taky jsem se pobavila nad historkami, které dokázal naprosto dokonale vyprávět. Když by mi někdo předtím řekl, že ten arogantní debil je takový komik a vtipálek, asi bych si poklepala na čelo. Teď jsem ale byla sama svědkem toho, že je to opravdu veselá kopa. A byla jsem neskutečně ráda, že jsem toho účastna, protože Tomův smích byl nakažlivý. Byl svůdný a sexy, byl naprosto k zulíbání, když se začal culit jako malé zlobidlo.

Prsty jsem si prohrábla vlasy a sklopila pohled ke sklenici s vínem, kterou jsem si držela na klíně. Zhluboka jsem se nadechla a pak se znovu podívala do jeho krásných mandlových očí.
"Řekni mi, už jsi naplánoval, jak pojedeme zpátky? Zase každý svým autem?" zeptala jsem se. Když Tom přikývl, pocítila jsem slabý záchvěv smutku.
"Bude to tak nejlepší. Radši vůbec nevzbuzovat podezření," olízl si rty, které se červeným vínem zbarvily do temna. Zamrkala jsem a skousla si ret.
"Jasně," zamumlala jsem souhlas s jeho slovy.
"Ty bys chtěla jet jedním autem?" zeptal se. Ucítila jsem dotek na předloktí, zvedla jsem k němu pohled a krátce se podívala na jeho prsty, které přejely po mé kůži. Jen jsem trhla rameny. Co bych mu na to měla říct? Že bych tady nejradši zůstala, protože tohle je ten nejkrásnější víkend, jaký jsem kdy mohla zažít? Že se bojím vrátit se do města, protože vím, že tohle naše souznění skončí, sotva opustíme práh téhle chaty? Nechtěla jsem to tady opouštět. Měla jsem tady pocit, že všechno zlé je někde pryč za mnou a nemůže to na mě. Bylo mi tady prostě skvěle.

"Kotě," oslovil mě jemně a naklonil se ke mně. Kloubem ukazováčku mi zvedl bradu, abych se mu podívala do obličeje, a polštářkem palce přejel po mé tváři. "Chápeš, že je to hlavně pro tvoje bezpečí, že jo?" zamrkal. Najednou se tvářil tak vážně, po jeho veselém smíchu teď v jeho obličeji nebylo ani známky.
"Vím," zamumlala jsem. Krátce jsem se pousmála a pomalu zvedla sklenici ke rtům, abych se napila.
"Proč jsi najednou smutná?" zeptal se. Polkla jsem lok vína a olízla si rty, zuby si po nich přejíždějíc.
"Protože se mi odsud ani trochu nechce," přiznala jsem popravdě. Tom se usmál a přisedl si ke mně ještě blíž, aby mě mohl obejmout kolem ramen. "Je mi ale jasné, že odsud budeme muset vypadnout, aby se Bill náhodou nezbláznil z vaší matky," podotkla jsem. Tom se zasmál hrdelním smíchem a souhlasně přikývl.
"Jo, budu muset zachránit naši malou princeznu," zachechtal se a pak mě políbil na spánek. "Děkuju, že jsi tak chápavá," pošeptal hned. Zvedla jsem k němu pohled.
"Jak dlouho to budeš chtít tajit?" zeptala jsem se. Pokrčil rameny a mlčel. Přikývla jsem, že chápu. Sám neví. A moje duše nenajde klidu.

Hlavou jsem se opřela o jeho rameno a polkla poslední zbytky vína, které jsem si ze sklenice nalila do pusy. Tom prsty vjel do mých vlasů a uhladil je stranou, aby mi nepadaly od obličeje. Seděli jsme tady skoro celé odpoledne, takže jsme už oba dva byli docela hladoví, ale momentálně nám to bylo jedno. Vypili jsme spolu láhev vína, a i když by to pro dva mohlo být dost, necítila jsem se nějak extra opilá. Když se Tom zhluboka nadechl, zvedla jsem k němu pohled.
"Otevřeme si ještě lahvinku, nebo se spíš nacpeme k prasknutí?" zvedl jedno obočí. Zasmála jsem se a odložila skleničku na konferenční stolek.
"Je mi to docela jedno. Hlavně, abych nemusela dělat něco složitého," olízla jsem si rty.
"Ty nebudeš muset dělat vůbec nic," zamumlal proti mým rtům, než mě dlouze políbil. Vstal a ještě jednou se ke mně sklonil k dalšímu polibku, jako by se nemohl nabažit mých rtů, než svou nabídku zopakoval. "Víno nebo jídlo?"
"Ty," hlesla jsem a pousmála se, prsty přejíždějíc po jeho ramenou, abych ho mohla obejmout a nepustit. Tom se pousmál a dlaněmi přejel přes má žebra, než omotal paže kolem mého pasu. Znovu jsem ho stáhla na sebe a se spokojeným povzdychnutím se vpila do jeho rtů. Bylo mi jedno, že jsem je už měla napuchlé z věčného líbání se s ním. Chtěla jsem ho ochutnávat pořád, dokud jsem měla možnost. Protože s návratem do města mi budou ty měkké a sladké polštářky odepřeny. Bohužel.

B.

7 komentářů:

  1. No tak pekne sa to rozbiehalo a ten Bill si to takto dovolí pokaziť. Ako vždy, ako v každej poviedke. On je asi na tie preprady počas vášnivých scén z Tomovho milostného života expert.
    Škoda tej šatky. Nemusel ju potrhať. Ale tak niečo za niečo, nie? :)
    Škoda, že sa to tým návratom do mesta zase len skomplikuje. A som zvedavá, kedy ich ten šofér udá novinárom. No a o chvíľku ich majú. Hneď krásna fotka na titulke. Ako vystrihnutá z Playboya.
    Inak, to majú dvojčatá naozaj takú otravnú matku, alebo je to len dobrá zápletka do poviedok?
    Už sa teším na ďalšiu. :P

    OdpovědětVymazat
  2. Striptýz! Jako bychom ho měli málo a DOnaha? Včera měl spolužák takhle tričko s malými dirkami a svádělo mě to až jsem neodolala! zastavil mě, takže jsem stihla zvětšit jenom dvě
    Bill má depku z toho, že nešuká tak si vylívá mindráky na Tomanovi To jak se s ní mazlil během telefonování, bylo sweet! :)
    to že bude mít z matky depresi to bylo tak gayské ! Tak teď mi spadla huba, on jí chce představit mámě?! To nezakecá, beztak jo   Juuuuuu :)) Tupým nožem na dort! Kleštič Ty mrcasnííííkůůůů no dobře nechala jsem se unést
    s tím dostat na holou - víš na co jsem si vzpomněla
    Achjo, bože já žeru každý jeho slovo, jako bych tam byla a fakt ho slyšela, sem se do toho nějak zažralaa

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mám teda pěkný díl na dobrou noc! A jak Tom setřel Billa? Neuvěřitelné! Malá princezna, chudák Bill.

    OdpovědětVymazat
  4. nerob im to moc komplikované:)) veď sú úplne rozkošný:)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký díl,ale ten Bill to musel zkazit jsem zvědavá jak to bude probíhat až se vrátíjou z víkendu jinak moc hezký díl těším se na další

    OdpovědětVymazat
  6. jak ze sebe rvali ty hadry ona mu zničila tričko a on jí šátek D bože to jsou dva!
    Háááááá kazišuk Bill! dobře jim tak!
    Ale ale on jí chtěl představit mamince? D maminčin mazánek Billa by asi kleplo, kdyby si jí tam přivedl
    Jejej tady je někdo nedočkavej, chtěla by aby to všichni věděli tsssss! by chtěla

    OdpovědětVymazat
  7. Konečne som mala možnosť dočítať tento diel Krásny :) Ako vždy :) Idem na nový :)

    OdpovědětVymazat