06 dubna 2024

Grayscale: 41. Meruňková

Přeji příjemné počteníčko, ať je aspoň tak příjemné jako aktivity popisované v téhle kapitole. 😈🔥😁
Těším se na vaše ohlasy. 🤩 B.


Líbilo se mi, jak se dožadoval mých polibků, mého těla. Dlaněmi přejížděl přes má žebra a zdálo se, že se hodně ovládá, aby mi nestrhal veškeré oblečení, které jsem na sobě měla. Měla jsem pocit, jako by chtěl naše těla propojit v jedno, nakolik se ke mně tiskl a nakolik mé tělo vinul k tomu svému. Nebyla mezi námi sebemenší mezera, naše hrudi se o sebe opíraly a dýchaly ve společném rytmu. Prsty zapletl do kořínků mých vlasů a podržel je na mém týle. Když zlehka naklonil mou stranu na hlavu a rty sjel po mé čelisti až na krk, tiše jsem zavzdychala.
Po tomhle jsem tak dlouho toužila.
Tohle jsem potřebovala.
A tolik chtěla.
„Počkej,“ zašeptala jsem a dlaní sjela k jeho hrudi, kde jsem měla jistotu, že nemá žádné zranění, a tak se ho tam můžu dotýkat. „Počkej,“ zopakovala jsem udýchaným hlasem. „Já...“ začala jsem a čekala, až mi bude věnovat plnou pozornost. Viděla jsem na něm, že je teď myšlenkami naprosto jinde, a že to, co mu řeknu, bude nejspíš krok zpět, ale přesto jsem to tak cítila. „Neměli bychom teď řešit ty nevyřčené věci, které jsme předtím jen tak letmo zmínili?“ zeptala jsem se. Ačkoliv to byla nejspíš nejvíc nevhodná situace, kdy tohle téma vytáhnout, pořád mi připadala lepší, než kdybychom tohle téma otevřeli až po tom, co bychom se spolu bezhlavě vyspali. Ačkoliv to bylo přesně to, co jsem chtěla. Upustit páru.
„Ah, pravda,“ zamumlal, ale už se zase pomalu nakláněl k mým rtům. „Na ně bude čas jindy,“ dodal a polštářkem palce jemně přejel přes mou tvář.
„Tome,“ zamumlala jsem zase jeho jméno. Dál jsem se opírala o jeho hruď, pod prsty jsem cítila, jak mu buší srdce. Silné, rovnoměrné údery, které mi potvrzovaly, že nějaké srdce má. „Vím, že jsem říkala, že jsme oba dospělí a nějak se s tím vyrovnáme. Chci jen vědět, že tohle není nějaký tah, jak zlepšit tvůj podělaný den.“
Na jeho rtech se mihl neradostný úšklebek. „To má být odplata?“ zamumlal. Díky mým slovům se odtáhl rychleji, než když jsem dlaní zatlačila do jeho prsou. O kousek ucouvl a moje tělo pocítilo chlad tam, kde se mě doposud dotýkal. Prsty si frustrovaně projel vlasy, než zaklonil hlavu a trhaně vydechl směrem ke stropu. „Neříkej mi, že mě plánuješ odmítnout jenom proto, že jsem to ve snaze o čestné chování udělal já tobě, když jsi byla na dně,“ řekl. Vážně se na mě zadíval s pohledem, ve kterém bych se těžko vyznala, kdybych nezahlédla jeho auru. Červenofialová nejistota slabě pulzovala kolem jeho ramen. Skrýval ji tou pevnou maskou, kterou jsem teď viděla, ačkoliv se v něm odehrávalo něco jiného. „Teď tě chci ne proto, že bych se cítil mizerně a potřeboval na to zapomenout,“ prozradil a o kousek blíž ke mně přistoupil. „Chci tě, protože už nevydržím to pnutí, které cítím, kdykoliv jsi poblíž,“ pokračoval. Prsty přitom ukázal na mě a pak na sebe, gesty vyjadřoval, co už říkal ve svých slovech: něco mezi námi je, a je to neudržitelné. „Už mě unavuje držet se dál. Dnes jsem myslel, že se zblázním při pomyšlení, že na tebe sahá někdo jiný a že to někomu jinému dovoluješ.“
„Tome,“ oslovila jsem ho a očima těkala po jeho obličeji, ze kterého jsem si chtěla zapamatovat každý kousek. „Vůbec ti nemám za zlé, že jsi mě předtím odmítl. Je dobře, že jsi to udělal,“ řekla jsem mu. Sledovala jsem, jak se jeho obočí mírně nadzvedlo z překvapení, které vyvolala má upřímná slova. „I když jsem na tebe byla neskutečně naštvaná a padlo tvým směrem spoustu nadávek, nakonec… s odstupem času si moc dobře uvědomuju, že ses zachoval správně,“ řekla jsem. Krátce jsem si olízla rty, které stále toužily po těch jeho.
Pousmál se. „Ale?“ pobídl mě, abych pokračovala. Tušil, že jsem ještě neřekla vše. Už zase stál blízko, zase mě zahřívalo jeho tělesné teplo. Když pohledem sklouzl na mé rty, srdce se mi rozbušilo rychlejším tempem.
„Ale jestli se teď ta situace opakuje, je pak otázkou, zda se nemáme zachovat stejně.“
„Vyhýbáme se tomu, co to jde, a stejně nás to vždycky doběhne,“ zamumlal po chvíli mlčení, které mi přišlo v tichosti celého domu nekonečné. „Řekla jsi, že jsi dospělá a vyrovnáš se s tím, jestli to pro mě byla jednorázová záležitost,“ připomněl má vlastní slova.
„A ty jsi řekl, že to byla obrovská chyba,“ pokračovala jsem jeho dalšími slovy.
Polkl, pevněji sevřel rty. Když po dlouhé chvíli zvedl pohled k mým očím, jako by se ujišťoval, že tu pořád sedím a čekám na jeho další slova, která by mi to trochu osvětlila. „Nemyslel jsem to tak, jak to vyznělo.“
Přikývla jsem. Ačkoliv jsem ho příliš neznala, nějak jsem podvědomě tušila, že to je zatím nejvíc, co mi může dát – aspoň takhle upřímnou odpověď. „To mi pro teď stačí,“ pousmála jsem se.
„Ještě nějaká nevyřčená věc, kterou by sis chtěla vyjasnit?“ zeptal se.
Zuby jsem si přejela přes spodní ret a sledovala, jak ho ten pohyb upoutal. Krátce jsem se nadechla. „Když jsem říkala, že jsem dospělá, myslela jsem to vážně. Nečekám od toho nic víc než jen příjemné vypuštění napětí. Víš, jak to mám. Sid ti to všechno určitě pověděl.“
Tom sotva znatelně přikývl. „Nehrneš se do vztahů. Jen občasné povyražení za účelem ukojení.“
Očima jsem těkala po jeho tváři, sledovala, zda u něj nastane nějaká proměna, kterou bych mohla zachytit. Jako by se však uzavřel, což jsem příliš nechápala, když jsme teď tak otevřeně mluvili. Netušila jsem však, že mluvit a cítit jsou pro Toma dva odlišné přístupy. A že jsem po něm právě teď chtěla, aby se odstřihl od všeho, co ke mně začínal cítit.
„S tím dokážu žít,“ zamumlal. A pak znovu přitiskl své rty na ty mé.
 
Zlehka sunul své dlaně po mých stehnech, dokud se nedostal až k mému zadku. Stiskl mi ho přes tenkou látku šatů a tiše zamručel do polibku. Přitáhl mě k sobě, jako bych vážila pírko, a zvedl do svých paží. Nohama jsem se omotala kolem jeho boků a snažila se mu nezpůsobovat bolest, přesto jsem si uvědomovala, že se opírám přesně o ta místa, která měl zraněná ze svého pádu na motorce. Když ucouvl a vydal se se mnou domem, šel po paměti. Ani jednou neodtrhl rty od těch mých, a když náhodou zády narazil do zdi, nedal nijak najevo, že by ho to nějak zabolelo. Zvládl otevřít dveře své ložnice a vejít se mnou, aniž bych musela jedinkrát stoupnout na svá chodidla. Když se se mnou začal naklánět nad postel, paží se opřel vedle mé hlavy.
„Měl bych se osprchovat. Běžel jsem –“
„Kašli na to. Však se zase zpotíš,“ zažertovala jsem. Prsty jsem popadla jeho triko a přetáhla mu ho přes hlavu. Zvedl paže a nic nenamítal. Pohled mi padl na jeho tělo – štíhlé, pokryté vrstvou svalů, teď s poničenou kůží. Přes jeden celý bok se mu táhly šrámy, které se hojily, zranění se táhla až k rameni a přes vrch jeho paže. Měla jsem chuť se ho dotknout, pohladit a ukonejšit ta místa, ale na poslední chvíli jsem se zarazila v pohybu. Polštářky prstů zůstaly milimetr od místa, kde zaschla čerstvá krev, kde se mu znovu otevřely strupy. Zvedla jsem oči k Tomovi, který se nade mnou tyčil, a sledoval mé počínání. Celé to trvalo pár zlomků vteřin, ale v našem nynějším vesmíru jako by to byla předlouhá doba. 
„Nešetři mě.“
Poslechla jsem a prsty se dotkla ran. Pohladila jsem je a koutkem oka sledovala, jak se trhaně nadechl. Přesunula jsem prsty přes bok k jeho podbřišku. Jeho dýchání se neuklidnilo, a tentokrát mu zacukaly i svaly na břiše. Nepátrala jsem po tom, jestli je to tím, že by ho to lechtalo, nebo tím, že ho to vzrušovalo. Nechal mě se ho dotýkat, a to mi bohatě stačilo. Se zalíbením jsem sledovala, jak se ke mně zase sklání, a když přisál rty k mým, tělem mi projela vlna příjemného vzrušení. Usadila se v mém klíně, odkud nezmizela, dokud jsme oba nedosáhli vrcholu. Vzepřela jsem se na loktech a přetočila se nad něj. Dopadl na lopatky a překvapeně zvedl obočí, když jsem se napřímila v zádech.
„Olive.“
„Nech mě se o tebe postarat.“
„Olive,“ znovu hlesl mé jméno, tentokrát s neskrývanou touhou v očích. Jeho chtíč byl naprosto čitelný, duhovky mu zářily vzrušením. Vztáhl ruku po mém těle, ale já sjela z jeho klína a zlehka zavrtěla hlavou.
„Nejdřív tě zbavím těch zbytečných kalhot,“ zamumlala jsem. Klekla jsem si mezi jeho kolena na koberec, a zatímco Tomovy nohy visely z matrace dolů, jeho tělo se rozprostíralo přes její větší část. Širokými rameny ležel na neustlané posteli, a když se opřel o jeden loket, aby se na mě mohl podívat, hrudník s vypracovanými prsními svaly se divoce zvedal a zase svažoval, jak se zrychloval jeho dech.
„Ty budeš moje smrt,“ zamručel, když jsem prsty přejela přes látku kalhot v místě jeho rozkroku. Jeho slova mi vykouzlila pobavený, spokojený úsměv na tváři. Zbavila jsem ho kalhot a zvedla k němu zrak. Vzrušovalo mě, že se na mě takhle díval, a jeho očividně nenechávalo chladným, že jsem převzala iniciativu a ujala se vedení. Téměř neslyšně zavzdychal, když jsem dál prsty pátrala kolem jeho klína. Černé boxerky se napínaly a hrozily, že prasknou. Zahákla jsem se za jejich gumu a začala je pomalu stahovat. Stále klečíc mezi Tomovými koleny jsem ho svlékla celého do naha, kochajíc se pohledem na připraveného, vzrušeného a naprosto odevzdaného muže. Když jsme se během první z letních bouřek společně opili, klečel on přede mnou. Teď bylo na čase, abych mu tu laskavost vrátila. Mít nad ním takovou moc a ovládat jeho steny skrze jeho rozkrok mi činilo neskutečné potěšení. Když jsem jazykem přejela po celé jeho délce, zabořil mi prsty do vlasů. Pevně sevřel rty, aby nezasténal nahlas. Smotal své prsty do pěsti, čímž mě zatahal za vlasy. A to mě, kupodivu, vzrušilo ještě víc. Všechny mé předešlé známosti na jednu noc byly s jediným záměrem – ukojit svou touhu, docílit toho, abych si to užila, a výhrou bylo, když jsme si to užili oba. V tom jsem často bývala sobecká. Když jsem však teď svírala Tomův úd a dělala mu dobře, ani jsem si neuvědomovala, že je všechno jinak. Že jsem tohle pro nikoho předtím nebyla příliš ochotná udělat. Překročila jsem pomyslnou mez toho, kde je setkání na jednu noc a kde je touha slyšet toho druhého sténat moje jméno. A vůbec mi to nevadilo a kráčela jsem za tu mez dál a dál.
 
Naposledy jsem olízla celou jeho chloubu a pomalu přestala pohybovat svým zápěstím. Napřímila jsem se v zádech a zvedla zrak k jeho obličeji. Narůžovělé tváře mi napovídaly, že si to užívá víc, než je slyšet. Svým zmateným pohledem ke mně vyslal otázku, co to dělám, proč přestávám. Já však vstala na chodidla a o krok ucouvla, abych si před ním mohla svléct šaty, které jsem měla stále na sobě.
Opřel se o loket a zlehka naklonil hlavu na stranu. „Teď mám chuť to oblečení z tebe ztrhat, a přitom je nepopsatelně sexy, že se svlékáš tak pomalu.“
Pousmála jsem se a nechala šaty sjet podél mých boků. Když jsem sundala ramínko podprsenky, Tom se pomalu zvedal do sedu. Sotva jsem ji rozepla, už měl rty na mojí bradavce a hladově sál. Laskal. Líbal mou kůži. Nakonec to byl on, kdo mi sundal poslední kousek oblečení – mé kalhotky. Když pak se mnou couvl zpět k posteli, podvolil se a posadil se na matraci, když jsem zatlačila do jeho těla. Zůstala jsem stát a on ke mně vzhlížel jako k bohyni. A to se mi náramně líbilo.
„Už mě netrap,“ požádal. Prsty přejel přes mé boky a zadek, pevně mi ho sevřel. Rty se přitiskl k mému podbřišku a několika polibky se pohyboval kolem mého pupíku. Když prsty zajel do mého klína a zjistil, že jsem vlhká a připravená na vše, co má přijít, slastně zamručel.
Prohrábla jsem mu vlasy. Měl je hebké přesně tak, jak jsem si představovala. V břiše se mi rozhořel plamen narůstajícího vzrušení, když svými rty putoval po mém břiše a prsty dál laskal můj klín. Věnoval se mi dál i v pár vteřinách, kdy se natahoval pro ochranu a nasazoval si ji. Jeho rty neopustily mou kůži, zkušeně se dokázal postarat o vše, co bylo třeba, než jsem na něj mohla nasednout. Když jsem ho pocítila hluboko v sobě, spokojeně jsem se prohnula v zádech. Vnímala jsem, že prsty přejíždí přes má prsa, přes mé boky, ale to, co jsem cítila uvnitř sebe, to celé přehlušovalo. Vlnila jsem se nad ním a kontrolovala přírazy, a když prsty zavadil o můj klitoris, přes tělo mi přejelo příjemné mrazení. Zvedl se v bocích, dopomohl k tomu, abych se cítila plnější. Dlaněmi jsem se opřela o jeho stehna a mírně se zaklonila, abych získala ten správný úhel, při kterém se mi takhle pozice líbila vždycky nejvíc. Věděla jsem, co chci. 
A Tom očividně taky.
 
Neměla jsem přehled o tom, jak dlouho mě Tom nechal na sobě, než se zvedl, aby nás přetočil. Vystoupil ze mě a pevně mě vzal za boky, aby mě otočil na všechny čtyři. Neuběhla ani vteřina, když do mě zase zajel, hlouběji než předtím. Nepopsatelně příjemná vlna projela mým tělem a zkroutila mi prsty na nohou. Tom dlaní přejel přes má záda, pohladil mě a drobným políbením pod lopatkou polaskal mou kůži, než mě plácl přes zadek. 
A přirazil.
Podlomily se mi lokty, prsty jsem sevřela povlečení, které bylo na posteli rozházené.
„Ah můj bože.“
Můj hlas se roznesl místností hlasitěji, než jsem chtěla. Ztrácela jsem kontrolu. Zabořila jsem tvář do polštáře, a ještě jednou zasténala. Jinak se to nedalo. Bylo to tak kurevsky příjemné.
Opět přirazil a pár vteřin zůstal v jedné pozici, zasunutý až po kořen, dráždíc mé partie na hranu příčetnosti. Pevně sevřel můj bok, posunul se ode mě a zase do mě. Pomalu, dráždivě, dokud jsem se kolem jeho údu nezačala svírat vzrušením.
„Mhm,“ vzdychl.
Svaly mého klína se začaly rytmicky stahovat.
„To je ono,“ zamručel. Sklonil se nad mými zády a znovu přirazil. „Za chvíli se mi tady uděláš, co?“ zašeptal kousek od mého ucha. Ta slova doplnila zbývající kousíček, který chyběl k tomu, aby se plamen vzrušení proměnil v neuhasitelný požár.
Nezmohla jsem se na jediné slovo. Kůže mi po těle začínala brnět, zběsilá vlna orgasmu nekontrolovaně zmítala mým tělem a cukala s ním, dokud Tom sám nepřestal přirážet. Dokud se on udýchaně nesklonil nad mým tělem a neopřel se zpoceným čelem mezi mými lopatkami. Naše aury se teď mísily v jediné barvě – světle oranžové meruňkové, která znamenala jediné. Oba jsme dosáhli toho blaženého stavu uspokojení, který přichází jedině po sexu. Po hodně dobrém, kvalitním sexu.
Nepřemýšlela jsem nad tím, jestli je dobrý Tom nebo jsme tak dobří spolu. V mysli mi proběhla jediná myšlenka: bylo to tak dobré, že mi to jednou stačit nebude. Tohle budeme muset zopakovat.

B.
 
  

3 komentáře:

  1. Tak tohle byla fakt dobrá kapitola. Parádní zvrat 😁
    Těším se na další 😍

    OdpovědětVymazat
  2. ☺️ = můj výraz po dotčení tohohle dílu 😁 K O N E Č N Ě! 🤩
    Jako že je mi úplně jedno, jak jim to zase zamotá hlavy, hlavně že si to náramně užili! 😏
    Těším se, co dalšího máš připraveného. A mezitím si ten díl přečtu ještě tak 5x. 😁🙆🏻‍♀️

    OdpovědětVymazat
  3. Konecne som sa dostala k tejto poviedke🙂Za dnešok som ju celú doslova zhltla. A poviem ti, že keby som sa nedopracovala k ich (KONEČNE) sexu, tak nezaspím!!!😁 ale co budem robit teraz? No zostava mi netrpezlivo cakat na nove časti, achjo😁 bože ja si to snad idem precitat este raz a bedakat nad tym, ze nie som Olive😁 teším sa na dalsie časti!
    Anet❤️

    OdpovědětVymazat